Hjælp til Online Markedsføring

  • Du får mere end hjælp, du får en sparringspartnere som tilpasser din online strategi til din forretning.
  • over 12 års professionel erfaring med Internettet.
  • Få et tilbud når du har sendt denne her ➡️
  • Hver forretning er unik, og derfor bliver din markedsføring det også.

Get2TheNet – over 12 år med Internettet

Vi udfører al arbejdet i firmaet, og det har vi gjort siden vi startede som professionelle tilbage i 2008. Bestil et opkald og lad os få en uforpligtende og hyggelig snak om hvordan vi kan hjælpe dig!

Læs videre

    Som de berømte forfattere Stanton, Etzel og Walker siger: “Et websted på Internettet uden besøgende er spild af penge. Lige ineffektivt er et websted uden de rigtige besøgende”.

    Men på trods af eksistensen af ​​disse typer advarsler viser fakta os, at begge situationer repræsenterer en trist virkelighed, som de fleste websteder gennemgår. Dette skyldes, at mange internet entreprenører (hvad enten de er mennesker, virksomheder eller organisationer) illusivt tror, ​​at bare ved at placere et websted på internettet vil de få salg eller besøgende til at begynde at ankomme i ublu mængder … Og det er en falsk idé, der er helt ude af kontakt med virkeligheden!

    Derfor er det meget vigtigt, at internet entreprenører ved, hvad online markedsføring består af, og hvad er de aktiviteter, teknikker og metoder, der kan bruges til at promovere et websted på internettet. For at opnå succes med et initiativ på Internettet er det vigtigt at gennemføre en god webpromoveringskampagne for at tiltrække de rigtige besøgende. Altså, dem der virkelig kan være interesseret i den information, der gives, eller de produkter og / eller tjenester, der tilbydes.

    Hvad er online markedsføring?

    Online markedsføring er det sæt af aktiviteter, teknikker og metoder, der anvendes til at fremkalde den målgruppe til at komme ind, navigere eller besøge hjemmesiden. Med de online markedsføring teknikker forsøger vi også til at tiltrække de rigtige besøgende til webstedet, så vi kan formidle visse oplysninger, generere salg, tilbyde tjenester osv …

    Online markedsføring er Ikke organisk (naturlig) søgemaskineoptimering. I web promovering bruges en lang række muligheder, såsom betalte annoncer i søgemaskiner eller promovering på sociale netværk, for blot at nævne et par eksempler.

    Online promovering fokuserer også på de besøgendes adfærd på nettet og optimeringen af ​​dette websted for at nå målene.

    Aktiviteter, teknikker og metoder til web promovering

    I generel forstand er online promovering, ligesom traditionel promovering, en form for kommunikation, hvor forskellige elementer griber ind som:

    1. afsender: den, der ønsker at sende en besked for at opnå visse mål, 
    2. modtager: den, der modtager meddelelsen fra afsenderen, 
    3. meddelelse: den information, der skal transmitteres og 
    4. midler dvs. kanalerne, gennem hvilke meddelelsen kommer fra afsender til modtager.

    At være hovedformålet med forfremmelsen (web eller traditionel), at fremprovokere eller fremkalde en ændring i dets målgruppes tro, følelser og / eller viden.

    Derfor, og for ikke at genopfinde hjulet eller genopdage krudt, anbefales det at bruge den traditionelle forfremmelsesproces, når man planlægger og gennemfører en online promovering. Denne proces inkluderer et forløb på fem trin (som vil syntetisere sættet af aktiviteter, teknikker og metoder til promovering af internettet), og som forklares detaljeret nedenfor.

    Bestemmelse af målsætningerne for webkampagnen

    Det første trin består om at bestemme præcis, hvad du ønsker at opnå, når du gennemfører en kampagne, for eksempel: Tiltræk de rigtige besøgende på hjemmesiden til: 1) at sælge dem et produkt og / eller service, 2) få dem til at lære om et emne, 3) tilskynde dem til at være en del af et virtuelt fællesskab osv …

    Det skal bemærkes, at når du har bestemt, hvad du vil opnå, skal du kvantificere målene og tildele tidsgrænser. For eksempel: tiltræk 10.000 nye korrekte besøgende pr. måned.

    På dette tidspunkt, skal der bemærkes, at uden fastlæggelse af målene, gennemførelse af kampagnen vil ende i en stor risiko for at spilde tid, kræfter og ressourcer, og til at ende i den triste konklusion, at der ikke var opnået noget produktivt.

    Identifikation af målgruppen

    Dette andet trin består i at identificere det segment af mennesker, der skal tiltrækkes af hjemmesiden, for eksempel: Forretningsfolk, iværksættere, der deltager i en bestemt branche, nuværende kunder til at modtage en ekstra service, potentielle købere, læsere af de givne oplysninger, mulige medlemmer af det virtuelle fællesskab som man har tænkt sig at sætte i gang, osv…

    Det skal bemærkes, at i et så enormt medie som Internettet er det livsvigtigt at have målgruppen godt identificeret, ellers vides det ikke med sikkerhed, om det var muligt at tiltrække et tilstrækkeligt antal besøgende, der er interesserede i, hvad der tilbydes (information, produkter og / eller tjenester osv …), og værre endnu, er det ikke muligt at afgøre, om de rigtige besøgende blev tiltrukket.

    Udformning af meddelelsen

    Under hensyntagen til de foreslåede mål og offentligheden, der skal tiltrækkes af webstedet, skal der udvikles en besked, der besvarer følgende spørgsmål:

    • Hvad vil der siges til målgruppen for at tiltrække dem til hjemmesiden?: Svaret på dette spørgsmål repræsenterer indholdet af meddelelsen og skal omfatte en eller anden form for fordele, motivation, identifikation eller grunden til, at offentligheden skal besøge webstedet, for eksempel: at finde det produkt eller den service, de har brug for, de oplysninger, de har brug for osv …
    • Hvordan vil du sige det på en logisk måde?: Svaret på dette spørgsmål er meddelelsens struktur. Dette indebærer, hvordan meddelelsens indhold fordeles og ordnes på en sådan måde, at opmærksomhed tiltrækkes, interessen opretholdes, ønsket vækkes og målgruppen føres til handling.
    • Hvordan vil du sige det på en symbolsk måde? Svaret på dette spørgsmål repræsenterer formatet på meddelelsen; der inkluderer aspekter som overskrift, illustration og farve, for eksempel, hvad vil annoncens titel være? Hvad vil baggrundsfarven og bogstaverne eller tegnene være? Hvilken slags skrifttype skal der bruges?, hvilken størrelse vil hver annonce være?, skal der bruges et billede, der illustrerer, hvad du vil formidle? osv …
    • Hvem skal sige det?: Svaret på dette spørgsmål repræsenterer meddelelseskilde. Det vil sige, hvem skal sige meddelelsen? Selv om svaret kan virke ret åbenlyst (iværksætteren), er det hensigtsmæssigt at påpege, at den påvirkning, der produceres af en lille eller ukendt person, er meget mindre end den virkning, som en meningsleder inden for hans område genererer (for eksempel forfatteren af ​​en berømt bog, eller professoren ved et meget prestigefyldt universitet osv …). Af denne grund anbefales det at medtage vidnesbyrd fra anerkendte opinionsledere for at opnå større indflydelse.

    Beslutning om online promoverings blanding

    Ligesom traditionel promovering har sin egen blanding af værktøjer (reklame, personlig salg, salgsfremme, direkte markedsføring), web markedsføring inkluderer også et sæt af værktøjer, som vi vil se detaljeret nedenfor:

    1. Internetannoncering: Dette værktøj bruges til at gøre en besked kendt på en upersonlig og massiv måde. Internet annoncering generelt bruger en eller flere af følgende medier:
      • Søgemaskiner
      • Kataloger
      • Reklameprogrammer
      • Pixel blokke Banner
      • Banner udveksling sites
      • Elektroniske nyhedsbreve
      • Reklamer på en hjemmeside
      • Klassificerede annoncer
    2. Salg promovering: Dette værktøj tjener til at tiltrække opmærksomhed fordi det indeholder enhver indrømmelse, incitament eller bidrag, der tilbydes den potentielle besøgende til at komme ind på hjemmesiden, for eksempel: Få en gave-e-bog ved blot at klikke HER. Salgsfremme inkluderer en række elementer såsom:
      • Kuponer
      • Konkurrencer
      • Præmier
      • Gaver
    3. Virtual PR: Dette værktøj bruges til at promovere og / eller beskytte hjemmesidens identitet. Det indeholder en række forskellige værktøjer såsom:
      • Pressepakker
      • Sponsorater
      • Publikationer
      • Forhold til det virtuelle fællesskab
      • Off-line begivenheder
    4. E-mail Marketing: Består af at bruge dette kraftfulde værktøj fra internettet til at nå målgruppen på en personlig måde ved at sende e-mails der indeholder noget af værdi, for eksempel: information.
    5. Off-line aktiviteter: Disse er alle de “off-line” aktiviteter og værktøjer, der bruges til at tiltrække besøgende til det websted, der skal promoveres. Nogle af disse værktøjer er:
      • Papirvarer: Personlige kort, konvolutter og mærkede ark osv. …
      • Massespredning: Fjernsyn, radio, aviser og magasiner.

    Kvantificering af resultaterne af web forfremmelse

    Det refererer til at sammenligne de opnåede resultater i en vis periode kontra hvad var planlagt til at være opnået med gennemførelsen af web kampagnen.

    Disse resultater er relateret til:

    • antallet af opnåede besøgende,
    • antallet af besøgende, der anbefalede andre mennesker at besøge webstedet,
    • procentdelen efter lande eller regioner.

    Konklusioner

    Online markedsføring er dybest set, at tiltrække de rigtige besøgende til et bestemt websted ved at gennemføre en række aktiviteter, teknikker og metoder. Hvert af de skitserede trin har en betydning for at opnå succes med implementeringen af ​​en kampagne. Derfor tilrådes det at følge dem fortløbende, ellers risikerer du alvorligt at påvirke de endelige resultater.

    Har du brug for en professionel som kan hjælpe dig med din online markedsføring, tøv ikke med at kontakte os!

      Ved fortsat at bruge webstedet accepterer du brugen af cookies. mere information

      Cookie-indstillingerne på dette websted er angivet til "Tillad Cookies" for, at give dig den bedst gennemgang og oplevelse af siderne. Hvis du fortsætter med at bruge webstedet uden at ændre dine Cookie indstillinger eller du klikker på "Accepter" nedenfor så samtykke du til dette.

      Luk