Skip to content

SEO Konsulent

  • Du får mere end en SEO konsulent, du får målbare resultater og indsigt i din forretning.
  • 12 års erfaring med SEO.
  • Få et tilbud ved at udfylde denne her ➡️
  • Vi bruger kun hvide teknikker så du ikke få fingrene i klemme med Google.

Get2TheNet – 12 år med SEO

Vi udfører al SEO arbejde i firmaet, og det har vi gjort siden 2008. Bestil et opkald og lad os få en uforpligtende snak om dit projekt!

Læs videre

    Hvad er en SEO konsulent?

    Positionering spiller en grundlæggende rolle i din virksomheds popularitet. Hvis du har en online virksomhed, skal du forstå en ting, og det er, at for at den kan få besøg og selvfølgelig mulige kunder, skal du placeres de første steder på søgemaskinerne, især Google, giver dig en stor fordel i forhold til andre, når det gælder vindende besøg og kunder.

    En SEO-konsulent er en professionel med omfattende viden med hensyn til webpositionering gennem optimering af det og andre faktorer, der favoriserer positionering, så han rådgiver dem, der anmoder om det.

    Denne professionel har mange ansvarsområder og områder, hvor han kan arbejde, da webpositionering dækker mere end en sektor. For eksempel kan vi sige, at SEO-eksperten er en person, der er i stand til at søge efter nøgleord for at vide, hvor praktisk det er at bruge dem gennem mængden af ​​søgning og konkurrence. Vi kan også sige, at han er en person med grundlæggende viden om webprogrammering, der giver ham mulighed for at optimere det på en sådan måde, at det er hurtigt og glæder Google.

    En SEO-konsulent er også en ekspert, der kan få kvalitetslinks, der peger på hans klients websted for at forbedre dets popularitet og dermed dets positionering. Men frem for alt dette er han en professionel, der udfører en analyse forud for alt det, vi har nævnt, laver en plan, udfører den og holder øje med, om den giver de forventede resultater, med andre ord overvåger han hjemmesiderne for at se, hvad så god er tilstedeværelsen på Google-placeringer.

    Hvilke opgaver udfører en SEO-konsulent?

    En SEO-konsulent udfører en række opgaver for at placere en hjemmeside på den bedste position på Google for det valgte søgeord. Blandt disse opgaver finder vi den tidligere revision af hjemmesiden, valg af nøgleord, optimering af hjemmesiden osv. 

    • Revision af hjemmesiden. Som udgangspunkt udfører SEO-konsulenten en detaljeret analyse af on-side SEO: indholdsoptimering, domæne, URL’er, interne links og en lang osv. Således vi kan vide, hvor vi startede hen, og hvilke ting der skal forbedres. Nogle gange er det muligt at optimere positionering meget hurtigt med et par enkle ændringer.
    • Undersøgelse af nøgleord og konkurrence. Ingen analyser er komplette uden at vide, hvilke er de mest interessante søgeudtryk i vores sektor, hvordan vores hjemmeside er placeret for dem, og hvad konkurrencen gør. Husk, at SEO er konkurrencedygtig af natur, så vi kan ikke glemme andre websteder, der kæmper for at placere sig for de samme søgeord som os.
    • Optimering af de tekniske aspekter af internettet. Søgemaskiner “læser” koden på vores side, og der er mange elementer, der kan lette eller hindre deres arbejde. En SEO-konsulent kan hjælpe os med at forbedre disse tekniske aspekter, lige fra webstedsarkitektur til URL-struktur.
    • Indholdsoptimering. Det berømte udtryk “indhold er konge” gælder også for SEO. En god konsulent ved, hvordan man justerer indhold for at forbedre dets kvalitet på en måde, der afbalancerer kravene til at placere bedre (titler og overskrifter, billedoptimering, indsættelse af nøgleord …) med den naturlighed og kvalitet, der er nødvendig for at overbevise vore besøgende.
    • Linkbygningsstrategi. En SEO-konsulent handler ikke kun på de interne aspekter af hjemmesiden, men hjælper også med at forbedre sit omdømme ved at få links fra andre sider. Det er meget vigtigt at blive guidet af en ekspert om dette emne, da Google har meget strenge politikker omkring emnet, og straffer oprettelsen af ​​falske links.
    • Analyse og rapporter. Efter at have gennemført en første optimering af SEO-strategien, vil det være nødvendigt at måle resultaterne ofte for at se, hvordan den fungerer, og hvilke aspekter der stadig kan optimeres. Normalt tager dette form af et langsigtet forhold til SEO-konsulenten, som sender rapporter til kunden og foreslår progressive forbedringer.
    • Vedligeholdelse. Reparér ødelagte links, tilpas sig til nye ændringer i Google-algoritmen… SEO er en konstant opgave i den daglige online marketing, og SEO-konsulenten kan hjælpe os med at styre og implementere det.

    Hvilke kendskaber skal en SEO-konsulent have?

    En SEO-ekspert skal grundigt kende søgemaskinerne og selvfølgelig placeringsreglerne for hver af dem, såsom den mest populære Google.

    • Et godt kendskab til, hvordan søgemaskiner fungerer. Selvfølgelig skal en SEO-konsulent forstå, hvordan sidecrawling og indeksering fungerer, og hvad er de faktorer, der påvirker placeringen af ​​den samme. Derudover skal det tages i betragtning, at algoritmerne til søgemaskiner som Google løbende opdateres, så denne professionelle bliver konstant nødt til at genbruge for at være opdateret.
    • En global vision for de forskellige områder af SEO. Søgemaskineoptimering spænder over meget forskellige discipliner, lige fra indholdsoptimering til programmering. Det er vanskeligt for en enkelt professionel at være ekspert indenfor alle områder af SEO (tekniske aspekter, linkopbygning…), men de skal have tilstrækkelig viden om dem alle til at have en god global vision.
    • Programmering. I det mindste bør en SEO-konsulent bruge HTML for at kunne genkende og ændre de forskellige tags, der klassificerer indholdet på en side i søgemaskiner.
    • Vær opdateret med udviklingen på markedet. Søgemaskinealgoritmer opdateres ofte, så man skal være i stand til at tilpasse disse ændringer. På samme måde begynder Google nogle gange at straffe teknikker, der tidligere blev anset for at være acceptable, så det er vigtigt at være opmærksom.
    • Vær realistisk. Hvis en SEO-konsulent lover at placere os i Googles første position på meget kort tid, skal vi være opmærksomme på det, da de muligvis ikke kan opfylde det, de lover, eller at de bruger straffeteknikker (“blackhat“). SEO skal altid ses som en langsigtet investering.

    Hvis du har brug for en SEO konsulent, kan du kontakte os her.